Friday, November 28, 2008

raining

it is just the best way to spend the night when SPM ends..
on the very night that i thought will be the happiest night ever...
i cried.
all night..
alone..
in my room..
this rainy season..
how many nights i cried alone in my room..
before SPM.. during SPM.. and after SPM..
it was raining outside.. and i was all by myself..
是因为太孤单的夜。。还是太安静的夜。。
夜空星光闪烁。。我却没有闲情去享受那片沉静。。
或许是害怕未来,或许是过分想你,或许是忘了快乐。。
我不懂。。我的眼泪。。几时才会停滞。。
下雨天了怎么办 我好想你 不敢打给你 我找不到原因
什么失眠的声音 变得好熟悉 沉默的场景 做你的代替 陪我听雨滴
期待让人越来越沉迷 谁和我一样 等不到他的谁
爱上你我总在学会 寂寞的滋味
一个人撑伞 一个人擦泪
一个人好累
我好像该戒了想你的习惯。。戒了。。应该 会活得比较好吧?
我开心就好。。 是吧?

No comments: